مرکز توانمندسازی حاکمیت و جامعه برگزار می‌کند:

تعارض منافع به مثابه چالش بنیادین توسعه رقابت

چهارمین پیش‌نشست همایش تنظیم‌گری و سیاست‌گذاری رقابت در ایران.


مرکز توانمندسازی حاکمیت و جامعه با همکاری مرکز ملی رقابت و به میزبانی خانه اندیشه‌ورزان پیش‌نشست «تعارض منافع به مثابه چالش بنیادین توسعه رقابت» را در قالب اولین همایش سالانه تنظیم‌گری و سیاست‌گذاری رقابت در روز دوشنبه، 17 اردیبهشت 1403، ساعت 15 تا 17 در سالن کنفرانس خانه اندیشه‌ورزان برگزار می‌کند.

تاریخ انتشار : ۱۳ اردیبهشت ۰۳

تعارض منافع به مثابه چالش بنیادین توسعه رقابت

مرکز توانمندسازی حاکمیت و جامعه جهاد دانشگاهی، به همراه مرکز ملی رقابت، برگزارکننده چهارمین پیش‌نشست همایش تنظیم‌گری و سیاست‌گذاری رقابت در ایران است. این رویداد به موضوع تعارض منافع به عنوان یکی از چالش‌های بنیادین توسعه رقابت می‌پردازد و راهکارهای موثر برای مدیریت و پیشگیری از آن را بررسی می‌کند. میزبان این رویداد خانه اندیشه‌ورزان است.

سخنرانان این نشست شامل دکتر احمد میدری، مدیر اندیشکده فقر و نابرابری؛ دکتر باقر انصاری، دانشیار دانشکده حقوق دانشگاه شهید بهشتی؛ دکتر مصطفی رنجبر، کارشناس کمیسیون حکمرانی سازمانی اتاق بازرگانی تهران؛ و زینب مرتضوی فر، عضو هیئت علمی جهاد دانشگاهی و مدیر مرکز توانمندسازی حاکمیت و جامعه هستند.

با حضور در این نشست، شما فرصت خواهید داشت تا از تجربیات و دیدگاه‌های ارزشمند اساتید و متخصصان در زمینه تنظیم‌گری و سیاست‌گذاری رقابت بهره‌مند شوید. در این رویداد، به بحث و تبادل نظر در مورد راهکارهای عملی برای ارتقای رقابت در ایران خواهیم پرداخت. با ما در این رویداد مهم همراه شوید و با به روزترین دیدگاه‌ها و راهکارهای موثر در حوزه تعارض منافع و تنظیم‌گری رقابت آشنا شوید.

 

اطلاعات اصلی نشست:

🎙 سخنرانان: دکتر احمد میدری، دکتر باقر انصاری، دکتر مصطفی رنجبر، و زینب مرتضوی فر.

🎬 عنوان نشست: «تعارض منافع به مثابه چالش بنیادین توسعه رقابت»

📅 زمان: دوشنبه ۱۷ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۵ الی ۱۷.

🏢 مکان: خیابان انقلاب اسلامی بین خیابان ولیعصر(عج) و برادران مظفر- پلاک ۹۰۷- خانه اندیشه‌ورزان- سالن کنفرانس (طبقه دوم)

🔗 پیوند مشاهده بر خط نشست: www.aparat.com/NICC

لینک کوتاه https://iran-bssc.ir/?p=24138

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *